مراکز خرید خوب ارمنستان
نوشته شده توسط : مریم

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن با مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 در ناحیه مالاتیا سباستیا ایروان ارمنستان افتتاح شده است. در این مرکز، 116 مغازه وجود دارد و انواع برندهای معروف و معتبر دنیا نیز در این آن دارای شعبه هستند و به فروش اجناس مختلف می پردازند. معماری بینظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان شهریور 98 می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان


مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال در 20 فوریه 2014 با حضور رئیس جمهور ارمنستان در خیابان آرشاکونیاتس ایروان گشایش یافت. پروژه ساخت این مجموعه در سال 2010 در زمینی به مساحت 59 هزار متر مربع آغاز شد و در نهایت 120 مغازه در آن ساخته شد. اوین هایپر مارکت ارمنستان در این پاساژ سه طبقه قرار دارد. مسافران تور کیش می توانند انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند.

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان


بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان مکانی بسیار مناسب برای تهیه میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌جات و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنستانبسیار لذیذ و خوشمزه و دارای انواع باقلوا می باشد. در بازار شوکا ارمنستان بسیاری از مردم خریدهای روزانه خود را از این بازار تهیه می کنند .

آدرس بازار شوکار ارمنستان : ارمنستان , ایروان , خیابان مشتوتز


مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان فروشگاهی مناسب برای خرید پوشاک مخصوص بانوان می باشد. زیرا بهترین پوشاک برای خانم های مشکل پسند وجود دارد که می توانند بازدید و خریداری نمایند. مرکز خرید مورگان ارمنستان با انواع متنوع پوشاک زنانه از معروفترین فروشگاههای دنیا می باشد و از مرکز خرید مورگان تور ارمنستان مرداد 98 در سراسر جهان تقریبا ۶۵۰ شعبه  وجود دارد که اکثر آنها با بازدید زیاد مردم مواجه هستند . پوشاک مرکز خرید مورگان ارمنستان ویژه سنین ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد و برای هر نوع سلیقه ای تنوع کالا وجود دارد. مرکز خرید مورگان ارمنستان اجناس و پوشاک خود را با نرخ مناسب ارائه میکند که موجب شده است از فروشگاه های پر بازدید شود.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: